2/10
·408 syf.··
2026 14. kitabı
Ya ciddi manada sıkıcı akıcısız ve hiçbişey anlatmayan bi kitaptı. Büyük umutlarım vardı aslında ama bommmboştu gerçekten Emma o kadar yorucu bi karakterki ki oda baş karakter yani. Diğer karakter ilişkilerini tiplerini siz düşünün. Alacak verecek meseleleri uzun uzun anlatılmış nere olduklaro hakkında en ufak fikrim olmayan şehirler uzun uzun betimlenmiş...Akmıyodu yani. Karakterlerin hepsi çıkarcıydı hiç kimse birbirini ciddi manada sevmiyodu ya hiç kimse. Bi ara dedimki leonla emma gerçekten seviyolar onlarınkide balon çıktı soğudular hemen Belki çıkarcı olmayam tek kişi charlestı o da fazla aptal olmasındandı sanırım BU KİTAP BENİ ÇOK SİNİRLENDİRDİ.
Madam BovaryGustave Flaubert · Can Yayınları · 202440,9bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.