Ya ciddi manada sıkıcı akıcısız ve hiçbişey anlatmayan bi kitaptı. Büyük umutlarım vardı aslında ama bommmboştu gerçekten
Emma o kadar yorucu bi karakterki ki oda baş karakter yani. Diğer karakter ilişkilerini tiplerini siz düşünün. Alacak verecek meseleleri uzun uzun anlatılmış nere olduklaro hakkında en ufak fikrim olmayan şehirler uzun uzun betimlenmiş...Akmıyodu yani.
Karakterlerin hepsi çıkarcıydı hiç kimse birbirini ciddi manada sevmiyodu ya hiç kimse. Bi ara dedimki leonla emma gerçekten seviyolar onlarınkide balon çıktı soğudular hemen
Belki çıkarcı olmayam tek kişi charlestı o da fazla aptal olmasındandı sanırım
BU KİTAP BENİ ÇOK SİNİRLENDİRDİ.