·32 syf.····Okunma: 27 Nisan 2026 23:05 Herkese merhaba, size çok tatlı bir çocuk kitabı ile geldim
Bu kitabın ismini görünce kızıma belki de yemediği sebzeleri yedirebilirim diyerek kaydetmiştim.
.
Masal ile beraber okuduk, bizim evde de her evde olduğu gibi yemek yemesi için şart koymalar var. Ama Daisy’nin annesi biraz abartmış bence
.
Masal her ‘Daisy, “Ama ben bezelye sevmiyorum ki.” dedi’ cümlesinde gülmelere başladı.
.
Hiçbir teklifi ile Daisy ikna olmadı, peki sizce nasıl bir teklif lazım ki Daisy ikna olup bezelyesini yesin ?
.
Kitabın sonunda ise ters köşe yapan zamane gençleri dediğimiz diyalog.
.
Biz keyifle okuduk, okumalara da devam ediyoruz.
.
Keyifli ve mutlu günleriniz olsun çocuklarınızla
.
Bu güzel kitabı @engelsiz_okurr teyzesi Masalkuşuma tavsiye etti.