Spoiler içermez.
6/10
·192 syf.··
2026 20. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Nisan 2026 16:55
Biraz orta halli bir kitap olduğunu söyleyerek başlayabilirim düşüncelerime. Ha okunmaz mı asla? Okunur tabii, sadece zaman geçirmelik bir kitap gibi bakarsanız eğer. Ama çok güzel, anlamlı ve dokunaklı birçok cümlelerin de olduğunu söylemeden geçmek istemem. Kitabın konusu çok iyiydi aslında: Ana karakter Nawoo’nun 13 yıl öncesine, lise sıralarına geri dönmesiyle hikaye başlıyor. Geçmişte bir kazada ölen en yakın arkadaşına tekrar kavuşunca kapanmamış yaralar ve keşkelerle yüzleşiyor. Bazı yerler kitabın arkasındaki özet kısmıyla farklı olsa da genel olarak teması güzeldi. Dili akıcı gayet anlaşılırdı. Sadece bazı şeyleri daha derin beklerdim, misal ana karakterimiz Nawoo'nun bazı şeylerle derin bir yüzleşmesini görmek isterdim. Biraz hızlı hızlı yazılmış gibi hissettirdi okurken sadece. Ama yine de sıkılmadan okunacak bir kitaptı. Kore dizileri izleyenler beni anlayacaktır, kitabın sonu tam bir Kore dizisi gibiydi... Yani bir anda bitti. Ne anladık? Ne oldu? Algılayamıyor insan... Ucu açık bitti biraz.
1000Kitap
KarıştırıcıLee Hee-young · Yuzu Kitap · 2025299 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.