Her kimsen-ilk set kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle Her kimsen serisinin ilk kitabını yorumlamaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Deva'nın erkek kardeşi bir batağa girmiş ve acil para bulması gerekiyor.Deva'nın babası bir antranör.Eğer onun yerine bakacak başkasını bulmazsa işini kaybedecek çünkü oğlu için kendi memleketine gidip kardeşlerinden arsalarını satmaya ikna etmesi gerekiyor.Aklına tabii ki kızı Deva geliyor.Yanlız bu o kadar kolay olmuyor çünkü Deva'yı erkek sanıyorlar.Ve babasının yerine iki ay bakması gereken Deva'nın erkek rolü yapması gerekiyor.İşler tam anlamıyla karışıyor.Çünkü Deva hiç yapmaması gereken birşeyi daha yapıp oyunculardan birine aşık oluyor.İşler kesinlikle iyiye gitmiyor.Kendi yorumuma gelecek olursam açıkçası biraz mantıksız buldum.Çünkü babası alt tarafı Deva kadın diyecekti ne vardı ki bunda..Kadın antronör olmaz mıydı?Bunun haricinde komik olması,yazım dili güzeldi açıkçası bu kadar severek okuyacağımı düşünmemiştim. :) Evet erkek rolü yapmam biraz saçma olmuştu çünkü kadın olduğunu söyleyebilirlerdi ama ben zevk alarak okudum açıkçası.Başar o kadar tatlıydı ki tabii ki takımdaki diğer kişilerde tatlıydı ama en çok Başarı sevdim :D Hele sondaki itirafı çook güzeldi.Her kimsen,her neysen senden hoşlanıyorum demesi :) Çok tatlı bir komedi kitabı okuduk.Tabii ki biraz daha uzun olabilirdi ama benim puanım 9/10.O da kısa olmasından dolayı :) İyi okumalar dilerim..