Çok güzel, farklı ve heyecanlı bir konu olabilecekken son anda hepsinin bazı detaylar yüzünden yıkılmasıyla beğenemediğim bir kitap oldu malesef. Karakterlere bir türlü ısınamadım çünkü bazı davranışları beni gıcık etti. Düzelir belki, gelişir diye diye bitirdim ama sonunda bence kesinlikle zayıf kaldı.