-Sen benim 7 dakikamsın. -7 dakika mı? O da ne demek? -İnsan öldükten sonra beyin 7 dakika daha çalışır ve en güzel anıları tekrar yaşatırmış. Benim en güzel anılarım... Sensin.
Alıntı
··2 alıntı·
7 +1'leme
·
7,9bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
❤️🫂