Ozge
@BirKirlangicmisali · 1ay
Takip Et
-Sen benim 7 dakikamsın. -7 dakika mı? O da ne demek? -İnsan öldükten sonra beyin 7 dakika daha çalışır ve en güzel anıları tekrar yaşatırmış. Benim en güzel anılarım... Sensin.
Alıntı
518 beğeni
·
10 paylaşım
·
2 alıntı
·
7 +1'leme
·
7,9bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Bora
❤️🫂
1