Günaydınlar şefim çünkü onları ağlatırlar, iyi adamlar kederden ölürken, güzel kadınlar (ruhen)kötü adamların balkonunda yalnızlıktan ve sevgisizlikten ölürler,,,her şeye sahip ama sevgisizlikten intihar edenler gördü bu gözlerim,,mesleki itibariyle, saygılarımla.