Her kimsen son set kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle her kimsen serisinin son kitabından bahsetmeye geldim.Öncelikle kitabın devamı biraz daha sıkıcı başladı.Yani ilk başlarda Deva baya varoluşsal bunalım yaşadı :) Ama arkadaşları çok iyiydi.Her ne olursa olsun onu bırakmadılar.Ne zaman ihtiyacı olsa her zaman yanında durdular.Kuzey yani kardeşi için yaptığını öğrenince zaten onu kurtarmak için neler yaptığını öğrenince daha da birşey söyleyemediler.Ailesi önde gelir diye düşündüler.Ama üzülerek söylemeliyim ki,Deva'nın annesi bence kötü birisi.Ne yaparsa yapsın onu eleştiriyor.Kız kardeşi için,babası için erkek kılığına girmek zorunda kaldı sanki keyfi için yapıyormuş gibi sürekli bir kızma durumu vardı.Bence benim Deva gibi bir kızım olsaydı onunla gurur duyardım.Her ne olursa olsun her kim olursa olsun mükemmel bir iş çıkardı ve sonunda istediği mesleği yapma şansına sahip oldu.Bu benim için yeterli olurdu.Babası daha anlayışlı daha sevecendi.Kendi kızı mutlu olsun diye çok çabaladı.Bu benim için Deva'ya sevinmeme sebep oldu.Gelelim Başar'a..Hayatımda tanıdığım en iyi karakterlerden birisiydi.Deva'nın kolaylıkla yaslanabileceği,ben halledicem demesi çok tatlıydı.Deva her zaman başkası için uğraşırken onun Deva için uğraşması çok güzeldi.Açıkçası ilk başlarda biraz sıkıldım ama sonraları açılarak elimden bırakamayacağım bir duruma geldi.O yüzden sadece bir puan kırıyorum. :) Benim puanım 10 üzerinden 9 oluyor :) Herkese iyi okumalar dilerim..
#herkimsenserisi