Benim güzelim…
İnsan bazen kendini en çok unuttuğu yerden toparlanıyor. Sen kendini hatırladıkça, dünya seni fark etmese bile eksik kalır. Çünkü asıl mesele görülmek değil; kendini gerçekten görebilmek. Ve sen, kendini gördüğün an zaten yeterince parlaksın.🫂✨