10/10
·288 syf.··
2026 16. kitabı
♡‧₊˚✧ gözleri en güzel yeri ✧˚₊‧♡ Öncelikle herkese merhaba. Çok güzel bir kitap yorumu ile geldim. Kitabı okumadan önce kapak tasarımı çok dikkatimi çekmişti. Nasıl bir konu okuyacağım konusunda merak içindeydim. Bir de kitap uzak doğu kitabı olunca bu merak ikiye katlandı. ⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡ Gelelim konusuna. Bir aile içi dramı okuyoruz bu kitapta. Bir kızımız var ismi Ji Won. Bu kız annesi ve kardeşiyle yaşıyor. Babası yok çünkü babası kendilerini terk etmiş. Annesi bu yüzden depresyona giriyor. ¯\_(ツ)_/¯ Annesi her akşam yemeğinde balık yapıyor. Sorun bu değil sorun şu ki annesi her yemekte balığın gözünü yiyor. Bu Ji Won ve kardeşine fazlaca iğrendirici geliyor. Fakat annesine göre göz yemenin bir nedeni var. •⩊• “Göz yemek insana şans getirir. “ cümleyi tam olarak hatırlamasam da balık gözü yemesinin sebebi tam olarak bu. Kızlar ne kadar iğrense de bunu her akşam yapıyor ve kızları da yesin diye zorluyor. Bir akşam Ji Won balık gözü yemek konusunda ikna oluyor. Annesinin bu haline dayanamayan ve iyi olması için elinden geleni yapmaya çalışan Ji Won balık gözünü kusacak duruma gelse bile yiyor. (˶˃⤙˂˶) Sonrasında annesi mavi gözlü bir adamla tanışıyor ve zaten ne olduysa bundan sonra olmaya başlıyor. Kız adamın sapık bir kişilikli olduğunu fark ediyor. Annesinin gözü ne kadar kör olmuş ki bunu fark etmiyor. Kızın psikolojisi tamamen bozuluyor. Nerede mavi bir göz görse onları yemek istiyor. Hem intikam duygusu hem de başta olan göz yersen şans getirir olayları kıza bunu yapmaya iten nedenler haline geliyor. (˶˃ ᵕ ˂˶) Kitabı okurken bir süre balık yemek istemiyorsunuz. Üstelik ben kitabı okuduğum gecesi balık yemiştim ve sonra okumaya başlamıştım. Büyük yanlıştı. Midemi tuta tuta okudum ama kitap o kadar iyiydi ki. O intikam duygusunu, çaresizliği ve bu tür endişelerin insanda bıraktığı etkiyi müthiş yazılmış bir kalemle okuyorsunuz. Ben kesinlikle öneriyorum. Eğer bu tür gerilim, korku ve psikolojik kitapları seviyorsanız okumanızı öneririm. ( ˘ ³˘) Kitapta cinsel içerikli sahneler yoktu ama bazı kan ve olay sahneleri için yetişkin okur diyebilirim. ‎♡‧₊˚✧ ૮ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ა ✧˚₊‧♡
Gözleri En Güzel YeriMonika Kim · The Kitap · 2026142 okunma
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.