Erdoleite Eşitlik dediğimiz şey herkesin birebir aynı olması değil, aynı hak ve fırsatlara sahip olması. Nafaka konusu da ‘kadın olduğu için para alıyor’ meselesi değil, boşanma sonrası ekonomik dengenin korunmasıyla ilgili. Eğer erkek daha zor durumda kalıyorsa, bazı durumlarda erkek de nafaka alabiliyor zaten. Çocuk yoksa neden nafaka alıyor demişsiniz; çünkü evlilikte biri kariyerinden geri kalmış olabilir, ekonomik olarak bağımlı hale gelmiş olabilir. Bu sadece kadın için değil, kim mağdur durumdaysa onun için geçerli.
Feminizmin tarihine çıkış şekline ve amacına baktığımızda zaten sizin söylediklerinize varıyoruz ve aynı taraftan konuştuğumuzu da söyleyebilirim. Benim sitemim feminizmin erkek düşmanlığı olarak görülmesidir.