Feministlik kadın dostluğu veya erkek düşmanlığı değildir. Feministlik eşitliktir.
1000Kitap
··1 alıntı·
1.441 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlkkan konuştu sanki
yiğit.
Gönderi Sahibi
EbuCehil Benim için Ebu Cahilden gelmiş sövgü övgüdür.
Tamam kral ilgi alırsın
yiğit.
Gönderi Sahibi
Erdoleite Eşitlik dediğimiz şey herkesin birebir aynı olması değil, aynı hak ve fırsatlara sahip olması. Nafaka konusu da ‘kadın olduğu için para alıyor’ meselesi değil, boşanma sonrası ekonomik dengenin korunmasıyla ilgili. Eğer erkek daha zor durumda kalıyorsa, bazı durumlarda erkek de nafaka alabiliyor zaten. Çocuk yoksa neden nafaka alıyor demişsiniz; çünkü evlilikte biri kariyerinden geri kalmış olabilir, ekonomik olarak bağımlı hale gelmiş olabilir. Bu sadece kadın için değil, kim mağdur durumdaysa onun için geçerli.
feminizm kadin-erkek esitligi degildir arkadaslar vikipedi aciklamalarini kullanmayi birakin
yiğit.
Gönderi Sahibi
Feminizmin tarihine çıkış şekline ve amacına baktığımızda zaten sizin söylediklerinize varıyoruz ve aynı taraftan konuştuğumuzu da söyleyebilirim. Benim sitemim feminizmin erkek düşmanlığı olarak görülmesidir.
Yemin sabır diliyorum cahille uğraşmak harbi zor iş
yiğit.
Gönderi Sahibi
Paylaştığıma pişman edildim iki günde yemin ederim
Çok haklısın ama yorumlara bittim ne kadar cahil insanlar var ya ksksks