·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2026 00:00 Bu kitabı okurken, her satırda her sayfada, beynimin karıncalandığını hissettim. Yaşadığım son bir yıl, son derece durağan ve biraz da sıkıcıydı. Benim kendimi arka planda bıraktığım ya da bırakmak zorunda olduğum durumlarda düşüncelerimi, duygularımı doğru yönlendiremediğim zamanlar oluşmuş da farkında bile değilmişim.
Hayatı, zamanı, sağlığı, maneviyatı, maddiyatı, düşünceleri, duyguları yönetmeye; hayatta var olana şükretmeyi, olmayana da çabalamayı, ümit etmeyi hatırlatan bir kitap oldu benim için.