Selçuk hocanın kalemini çok seviyorum. Meseleleri örneklerle zihne çok güzel yaklaştırıyor. Kendisini Deizm kitabıyla tanımış, oradaki sorulara verdiği cevapları okuduğum dönemde tatmin edici bulmuştum. Bu eseri daha sade. Lise seviyesindekilerin de rahatlıkla okuyup anlayacağı, nasihat çıkaracağı tatlı bir eser.
Okuyunuz efendim.