Bu kitap daha aksiyonluydu sanırım. Rize falan filan derken yine sular seller gibi akıp geçti. İlk kitap bittikten sonra hemen 2.kitaba geçtim. Zaten ilk kitap baya kötü bitmişti. Bu kitapta artık karakterlerin aşkını fark ettiği evreye geliyoruz. Timur anlıyor,Ahu da anlıyor. Ufak bir yakınlaşma sahnesi var. Bence okunur.