Öncelikle yazarın daha fazla bilinirlik kazanması ve okunması gerektiğini düşünüyorum çünkü yıllardır Türk edebiyat sektörüne fantastik gerilim ve bilim kurgu kitapları kazandırmasına rağmen hak ettiği değeri görmüyor. Yazarın daha önce Adak Cilt 1 serisini okumuş ve çok beğenmiştim. Bu serisi hakkında aynı şeyleri söyleyemiyorum maalesef. Derindekiler serisi benim için genel olarak bir hayal kırıklığı oldu. Yine de keyifle okunabilir fakat muhtemelen ben adak serisinden sonra biraz fazla ümitli olduğum için yeterli keyfi alamadım. Yayın tarihlerine baktığımda bu serisinin çok eski olduğunu gördüm ve bunu göz önünde bulundurarak yapıyorum yorumumu. Adak serisi nispeten yeni yayınlanan bir seri ve yazar kalemini kurgusunu geliştirmişti o seride. Derindekiler serisini okuyup beklentisi karşılanmayanlar Adak serisine kesinlikle bir göz atmalı bence. Bu seride beni soğutan em büyük olay kurgunun iyi işlenememesiydi. Ortada güzel bir fikir var evet fakat çok yüzeysel yazılmış. Spoiler vermek istemiyorum ama tam kitabın içine girdiğimizde seri bitiyor maalesef. Karakterlerin de derinliği tartışılırdı çünkü çok klişeydi çoğu olay ve karar verme süreci falan. Hızlı okunması ve sürükleyici olması su götürmez bir gerçek ama dediğim gibi beklentimi karşılayamadı. Yine de farklı hikayeler ve kurgular üzerinde durduğu için bile tebrik edilmesi gereken bir yazar kendisi.