·224 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2026 16:02 Merhaba kitap dostlarım. 221 sayfalık bir kitabın daha sonuna geldim. Kitabı okurken aile içi iletişimin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlıyoruz. Birbirinden kopuk büyüyen üç erkek kardeş yıllar sonra annelerinin cenazesinde buluşur ve geçmişle yüzleşir.. Okurken bu nasıl kardeş yaa insan kardeşinin başına böyle bir şey gelirse bunu yapar mı dedirtiyor. Yazarın anlatım tekniğini sevmedim olayları çok karışık şekilde anlattığı için adapte olmakta zorlandığım bölümler oldu..
Tavsiye edip etmemekte kararsızım
Kitapla kalın dostça kalın