Kendisini ve kalemini cok sevdigim bi yazar cocuk kitaplarini bile alıp okudum kadinligi o kadar iyi tanıyor ki yazarken hiç zorlanmadigini düşünüyorum. Kadınların halleri ve onlarin ic kanamalarini öyle yalin ve bicak gibi anlatmış ki bu his yalnız olmadığını düşündürecek okuyan tum kadinlara.