Aklıma birinin söylediği hoş sözler gelmiştir ya da komik bir anı...
Bizi hüzünlendiren anıları hatırlamak beynimizin bize kötü bir oyunudur. Oysa biraz zorlasak güzel şeyleri hatırlayıp gülümseyebiliriz.
Tıpkı beni mutlu eden sözleri ve insanları hatırlayıp gülümsemem gibi.
Bana iyi gelen şeylerden biridir hoş sohbet insanlarla sohbet etmek, anlaşılmak ve sohbet ederken haz almak ve sonunda mutlu ayrılıp, gülümsemek.
Hayatımda öyle insanlar var ki saatlerce sohbet etsem sıkılmam.
Beni mutsuz eden kişilerden ve ortamlardan uzaklaşalı tam 10 yıl oldu. Kalabalık ve insanların sıkıldığı bir iş ortamından ayrılmakla hayatımın en doğru kararını verdim; geç de olsa...
2016 yılından beri verdiğim mücadelem 10 yıllık hedefime ulaştı. Şimdi önüme 2 haftalık, 2 aylık ve 2 yıllık hedefler koydum; hatırlayınca mutluluktan gülümseyeceğim hedefler.