Okuduğum en iyi kitaptı her sayfasında ayrı bir heyecan ayrı bir gerilim kurulan dostluklar anlaşmalar.Okurken, birini gerçekten sevmenin onu değiştirmeye çalışmak değil, olduğu gibi kabul etmek olduğunu düşündüm. Sessizliğin içinde bile çok güçlü duyguların anlatılabileceğini hissettirdi. herkese tavsiye ederim