·368 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2026 16:32 Popüler kültürü sevdiğimin göstergesi olan bir kitap daha… dili, anlatımı, olayları sade ve akıcı. Sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu. Yer yer Feribeyi kınadım açıkcası, Vedata biraz üzüldüm (başta o da aldatıyor sanmıştım). Kitap başlangıçtan itibaren insanı biraz meraklandırıyor. Neden kim nasıl sorularını sorduruyor. Her detayı başta anlatmıyor; yavaş yavaş hikayenin detaylarını aktarıyor. Annesi babasıyla olan ilişkisi, vedat, filiz.. hepsinin farklı hikayeleri var. Unutma derslerinde de annesinin ağzından konuşulmasını uygulanan yöntemleri ilgi çekici buldum. Keşke normal hayatta da psikoterapiler insanların travmalarını birkaç derste atlatabileceği kadar kolay olsaydı ya da hızlıca bir çiple :) güzel bir kitaptı, insanı yormuyor.