·560 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2026 17:39 Selamlarrr
Bugün size sürekli kitaplarını okuduğum bir yazarla geldim. Kitabın ana karakterlerine aslında yabancı değiliz çünkü yazarın Kazazede kitabında biz bu karakterleri mini minnacık görmüştük. O minicik sahnede bile bu ikili bizde büyük bir merak uyandırmıştı. O yüzden onlar adına kitap yazılması benim çok hoşuma gitti ve çok keyif alarak okudum. Şimdi gelelim konumuza;
Ecevit, Alparslan Aksakallı'nın yetiştirdiği iki askerden ilkidir. (İkincisini Kazazede de okuduk zaten bebeğim adam) Hep tek başına çıktığı görevler sonucunda bir gün görevinin ortasında başka bir göreve çağrılır. Yeni görevi ise Genelkurmay Başkanı'nın kızı olan Işıl Atabey ile anlaşmalı bir evlilik yapacaktır ve onu koruyacaktır. Peki Işıl' ın neden mi korunmaya ihtiyacı vardır? Işıl Atabey ailesinden uzakta yıllarını Fransa da geçiren, tüm ailesi yüksek statülerden ve askerlerden oluşmasına rağmen kendisi bir ressam olan, üstelik ailesinden epey farklı kişiliğe sahip genç bir kadındır. Ve Nitekim sonunda hayali olan resim sergisini açacaktır. Ta ki o gün saldırıya uğrayana kadar. Heykelleri kırılmış, tabloları çalınmış ve üstüne yaralanmıştır. Bu yaralanmanın etkisiyle de sağ elini kullanılmamaktadır. Tek tesellisi ise bunun zamanla geçeceği ve elinin eski sağlığına kavuşacağını bilmesidir. Bu olay Işıl'ın hem kariyerini hem de hayatını derinden etkiler. Çünkü yıllardır kurduğu düzen bozulur ve Türkiye'ye tekrar Atabey ailesine dönmek zorunda kalır. Ailesini, özellikle babasını ne kadar sevse de hep diken üstünde yaşayan, çok kırılgan, genel olarak da mesleğinden dolayı çok fazla tepkiyle, eleştiriyle yüz göz olan bir karakterdir. Ve en son bomba onu bir evliliğe zorlamalarıdır. Ciddi anlamda çok zıt iki karakter okuyoruz. Biri cıvıl cıvıl, her şeye iyi niyetli bakan bir karakterken bir diğeri hayatın bütün kötülüklerini görmüş, artık karanlık bir dünyada yaşayan karakterdir. (Özellikle Ecevit'in geçmişini kitabın sonlarına doğru daha detaylı öğrendik ve gerçekten o kadar sarsıcı bir geçmişe sahip ki adamın bu kadar ketum, ışığını kaybetmiş olmasına şaşırmıyorsunuz.) Kitabın ilk yarısı özellikle Antep'te geçen bölümlere ben bayıldım. İnanılmaz keyifliydi bana göre. Demirhan ailesini ne kadar sevdiysem Atabey ailesinden o kadar nefret ettim. (İnanılmaz kasıntılar evlerden ırak ) Ecevit ve Işıl'ın aynı evde yaşamaya başlamaları, birbirlerine ayak uydurma çabaları, birbirlerinde kimselerin görmediği o ince noktalar, en önemlisi birbirlerine iyi gelmelerini okumak aşırı hoştu. Arkadaşlar Ecevit tam bir mağara ayısı ama Işıl yanına gelince resmen ponçiğe dönüyor adam. (Aramızda çaktırmayın duymasın) çiftimizin zaten birbirine inanılmaz geçen bir enerjisi var. Ve yazar, okur olarak bunu bize çok net hissettirmiş o çekimi çok güzel hissediyoruz. Kitabın sonunda ben şoka uğradım bunu beklemiyordum. Kitap boyunca herkesten şüphelendim ama aklıma asla gerçek şüphelinin adı gelmedi.(şeytan yolunu şaşırdı tövbeler olsun) Kitabın son sayfalarına kadar herhangi bir yetişkin içerik olmasa da sonlara doğru smut içerik vardı. Ama ne aşırıya kaçmıştı ne boşlukluydu bence tam dozajında bırakmıştı. Ben çok severek okudum. Yazarın kalemini zaten çok seviyorum. Anlaşmalı evlilik ve gizem temalı romantik kitapları seviyorsanız şans verebilirsiniz. İlgisini Çekenlere Şimdiden Keyifli Okumalar Diliyorum