·376 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2026 00:04 Ablası nişanlıdır fakat başka birine aşık olmuştur; üstelik aşık olduğu adamdan hamiledir. Genç kız, ablasını bu zor durumdan kurtarmak için onun nişanlısı ile evlenmeyi kabul eder. Rafaele durumu öğrenince ise en küçük kız kardeşle evlenmek ister.Son sayfalarını saymazsam bence güzel bir kitaptı; ancak son sayfalarda yaşananlar insana ister istemez 'neden, niçin?' dedirtiyor. Kızın yelkenleri hemen suya indirmemesini çok sevdim, olaylar kesinlikle olması gerektiği gibi ilerledi. Artık 'dark romance' türünde böyle kitaplar okumayı daha çok seviyorum çünkü son zamanlarda ne yazık ki konudan ziyade cinselliği ön plana çıkaran kitaplar yazılıyor.Kızın duygularıyla savaşı, duygularına isim koyması ve tüm bunların bir sürece bağlı olması oldukça yerindeydi. Erkek karakterin davranışlarını da çok sevdim ama dediğim gibi; yazar sonlara doğru neden o ayrılığı yazdı? Bana göre tamamen gereksizdi. Kitabı uzatmak için o sahnelere ihtiyacı yoktu. Zaten puanımı da bu yüzden kırdım.