Oldukça akıcı ve açıklayıcıydı. Normalde not almayı sevmem ama çoğu yerde not aldım. İmam Gazali'nin okuduğum ilk kitabı çok sevdim diğer kitaplarını da okuyacağım. Her kesime hitap ettiğini düşünüyorum, basit anlatmıyla okurken keyif alacağınıza eminim