·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2026 13:07 İkinci şansları ve pişmanlıklarla yaşamayı daha sonra bu pişmanlıklardan çıkarılan dersi anlatan bir öyküydü çok sürükleyici ve akıcı. Sürekli karışma çıkıyordu bu kitap ve ansızın bana ulaştı. Gece Yarısı Kütüphanesi bana artık hayatı anlamaktan çok yaşamanın gerekliliğini vurguladı. Her koşulda “ sakın pes etme” diye seslenen bir kitabım var artık ve benimle yaşayacak.