Kimsenin zarar görmeden, ideolojilerini paylaşabileceği özgür üniversitelerde, elinde satırla gezen öğrencinin yaşamını yitirmesinden dolayı üzgünüm. Elbette faşizm gibi ırkçı, ilkel ve hastalıklı düşüncelerin de kendilerini ifade etmeleri için alan açılmalı.