·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2026 22:50 Rena, kabuslar, sanrılar ve duyduğu seslerden dolayı ailesi dahil herkesten uzaklaşmaktadır. Aynasında gördüğü gizemli siluet ise sandığı gibi bir hayal değil; Düş ve Kabus Sarayı’nın lordu Aryen’dir. Yıllar süren esaretin ardından aynadan çıkıp Rena’nın dünyasına adım atan Aryen, onu da kendi diyarına götürmeye kararlıdır. Rena, neye bulaştığını tam anlamadan bu tehlikeli yolculuğu kabul ediyor ve kaderi bir gecede değişiyor. Kendisini hem yabancısı hem de bir parçası olduğu bu büyülü diyarda bulan Rena’yı; yaklaşan bir savaş, çözülmeyi bekleyen sırlar ve giderek tükenen bir yaşam bekliyor. Bir yanda kalbini isteyen bir krallık, diğer yanda yansımasını talep eden başka bir güç… Rena artık hem kalbini hem de kendini korumak zorundadır.
Hazır ikinci kitabı çıkmışken ilk kitabı okuyup geldim ve açık söyleyeyim: yazarın okuduğum kitapları arasında en iyisiydi. Bu kadar kalın ve devam eden bir seri olduğu için giriş kitabında sıkılır mıyım diye düşünmüştüm ama tam tersi oldu. Daha ilk sayfalardan itibaren o kadar akıcı ve sürükleyiciydi ki elimden bırakamadan tek günde bitirdim. Aryen karakteri başta ciddi anlamda sinir bozucuydu ama o nefret zamanla öyle bir aşka dönüştü ki… hem de fazlasıyla alevli Arada beni sinirlendiren sahneler olmadı değil ama o son… gerçekten çok iyiydi. İyi ki ikinci kitap elimde, çünkü hiç ara vermeden devam etmek istiyorum!