Kitabın ilk 100 sayfası çok hoşuma gitti 10/10. Kirill’in duygularını en net hissettiğimiz kısımlardı. Sonraki 100-200 de iyiydi 9/10. Ama sonra kitap bir durdu, pek akmadı. Zorlanarak okudum. Yetişkin içerik seri boyu bence fazlaydı, atlayarak geçtim artık. Son 50 sayfa biraz şoka uğrattı. İlk tahmini isim gelince çok şaşırdım, gerçekten o olsaydı benim için daha ters köşe olurdu. Güzel bağlanmıştı ama 3 kitap sürecek kadar bulunamayacak bir yanı da yokmuş dedim. İkinci kitapta zaten hiç suikasti düzenleyeni aramadık. Bu kitabın da sonuna sıkıştırılmıştı. Bence kitap 270 sayfa olsaydı daha güzel ve mutlu kapatırdım. Her şeye rağmen türü sevenlere kesinlikle tavsiye ettiğim bir seri. Uzun süre sonra bir seriyi bu kadar beğendim.