·400 syf.····Okunma: 08 Mayıs 2026 04:10 Selamlarrr
Pukka' dan çeviri kitap okumayı acayip seviyorum. Beni dünyanın derdi, tasası, stresinden çok güzel uzaklaştırıyor Ve ben yine çok severek okudum. Keyifli vakitler geçirtti bana okurken. Kesinlikle belirtmeliyim ki vakti olanlar için saatler içerisinde bitebilecek bir kurgu. Hem küçük kasaba, hem hokey hem kovboy üstüne bir abimin arkadaşı tropeler'i ile de göz dolduruyor doğrusu. (Severiz, yer yutarız) Şimdi gelelim kitabımızın konusuna;
Cece, nişanlısının kendisini aldatması üzerine herşeyi ardında bırakarak hayatında temiz bir sayfa açmaya karar verir. İlk işi de ailesinin yaşadığı kasabaya, çiftliğe dönmek olur. (Dönüşümüz bile olay gülmekten yerlere yattım ) Orda ise yıllardır adam gibi karşılaşmadığı, çapkınlıklarıyla hatırladığı hatta beraber büyüdüğü Nash ile karşılaşması kaçınılmazdır. Üstüne üstlük iş ararken de Nash' ın bir nevi kucağına düşüyor desek yeridir. Cece' nin işleri koordinesi ile Nash' la uyumları cidden bambaşka bir seviyededir. Ve aslında özellikle Cece, Nash' ı yeniden tanıyor gibidir. O çapkın adamdan eser yoktur ve Cece' ye dünyada ondan başka kadın yokmuş gibi bakar. Aralarındaki tutku cızırtılarını daha ilk andan hissediyorsunuz ve güçlü çekimleri ateşli sahnelere de gebe oluyor ( tam bir Green flag erkek olan Nash' ı yatakta baskın görmek hakikaten bayağı iyiydi
İlerleyen sayfalar da bir eski nişanlı krizimiz nüksediyor. ( o kadar tiksinç bir karakter ki okurken sinirden delireceksiniz )
Serinin devam kitapları muhtemelen Cece' nin abileri olacak diye düşünüyorum ve dehşet merak ediyorum. Çıtır çerez, dostluk bağlarının sağlam olduğu eğlenceli bir kurgu arayanlara tavsiyemdir. İyi Okumalar Dilerim