Küresel şirketler ürettikleri ürünlerle hepimizin yaşamında bir şekilde yer alıyorlar bu ürünler içinde otomotiv, teknoloji, enerji, iletişim, ilaç ve gıda başlıcalarıdır. Peki bu şirketlerin amaçları nedir? İnsanlığa faydalı olmak mı yoksa kâr amacı güderek şirketler arasında "büyük, daha büyük" olmak mı. Bu dev şirketler belirledikleri politikalarla dünya ekonomisini yönetiyorlar hatta birçoğu çok yüksek olan gelirleri sebebiyle neredeyse devletler iflas etse bile bu şirketler iflas etmeyecek kadar güçlü. Hepsinin bir kuruluş hikâyesi vardı bazılarımız buna şans bazılarımız ise kader diyebiliriz sonuç olarak bir şekilde başarılı oldular.