3/10
·204 syf.··
2026 7. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 08 Mayıs 2026 19:52
Başta çok merak ederek okumaya başladığım ;bu kitapta ,bazı şeyler şok eksik kaldı .Çevirmenden mi yoksa kitabın orijinal metni mi ,daha sıkıcı anlamadım. Benim için en iyi şey; bu kitaba para vermemiş olmam. Yapacağım en iyi yorum herhalde buydu . Parça parça giden konular ,biribirinden bozuk kurgular , anlatımın yetersiz ve düzgün olmaması. Anlatılanları pekiştirecek resimlerin olmaması da tabii . Kitabı okuduktan şunu fark ettim ; Frida kahlo yu çok abartmışlar. Çünkü kendi hayatının kazası dışında ,etkileyecek pek de bir şeyi yok. Kitabı önermiyorum .
1000k
Hiçbir Şey Siyah DeğildirClaire Berest · Beyaz Baykuş Yayınevi · 20245 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.