·207 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2026 05:16 Manganın atmosferini ve çizimlerini çok sevdim. Özellikle beden deformasyonları ve yüz ifadeleri etkileyici çizilmiş.
Normalde zararsız hatta estetik görünen bir desen, hikâye ilerledikçe insanı rahatsız eden bir takıntıya dönüşüyor. Junji Ito burada günlük bir şeyi kozmik bir lanet gibi hissettirmeyi inanılmaz iyi başarmış. Çok keyif alarak okuduğum bir manga oldu.