17 Haziran - Alex Schulman
Puan vermedi·272 syf.··
2026 41. kitabı
Merhaba, uzun zamandır yazarın herhangi bir kitabını okumak istiyordum elimde çok övülen Malma İstasyonu vardı ama benim elim 17 Haziran kitabına gitti Öncelikle kitabın konusu çok ilgi çekici -birazdan paylaşacağım- yazarın dili anlaşılır,kitabı çok kısa bir zamanda bitirdim çünkü merak ettiriyor. Tek eleştirim konu başlarda merak ettirerek yavaş yavaş giderken yazar, sonunu oldu bitti hemen anlatmış ama sonunda duvara toslamış gibi oluyorsunuz ve bir süre öyle kalıyorsunuz en azından ben öyle hissettim Son kısım beni şu anlamda çok fazla üzdü hem kendi çocukluğumu düşündüm, o zaman bana basit gelen ama aslında bugün tramvam olan olaylar.. Hem de kendi çocuğum üzerinden çok fazla empati kurdum bir de o şekilde üzüldüm Karşınıza çocukluğunuz gelse ona ne söylerdiniz? Nasıl bir teselli verirdiniz ? Konusu: Vidar,kırklı yaşlarında ve bir okulda öğretmen. Öğrenciler arasında çıkan bir kavgada çocukları ayırırken suçlu bulunuyor ve açığa alınıyor. Bir gün eski eşyaları karıştırırken babasının telefon defterini buluyor ve öylesine yazlık evin numarasını çeviriyor ve hiç beklenmedik bir şey oluyor telefona tanıdık bir ses çıkıyor: Ölen babası. Bu ses Vidar'ı 17 Haziran 1986 yılına götürüyor. Peki neden o gün? O günün Vidar için anlamı ne ?
Duygu ve Düşünce
17 HaziranAlex Schulman · Timaş Yayınları · 20261,354 okunma
·
114 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.