Yazarın dili çok samimi; sanki bir kurgu okumuyor da çok yakın bir dostunuzun iç döküşüne şahitlik ediyorsunuz. Özellikle kadın dayanışmasına ve insanın içindeki o sarsılmaz "öz"e yapılan vurgular, kitabın alt başlığı olan "Unutulanlar dışında her şey..." sözünü kalbinize kazıyor.
Eğer ruhunuzun biraz şifaya, umuda ve kendi gücünü hatırlamaya ihtiyacı varsa; bu yolculuğa mutlaka ortak olun. Kırıldığınız yerlerin aslında en güçlü kanatlarınız olabileceğini görmek muazzam bir deneyimdi.