"hepimiz yavaş koşmayı öğrenmeliyiz."
hayatımın hızlı ve aceleci olduğum bir döneminde karşıma çıkan ve okuduğum bir kitap. kitabı okurken ve bitirdiğimde kendimi daha huzurlu hissettim.
bazen durup gökyüzünü izlemek ve binlerce maviliği görmek. kitap insana bu hissi yaşatıyor.
not: kitabı okurken arkada pinhani-sakinleştim çalıyor.