·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mayıs 2026 10:14 Anne, çocuklar da İNSAN MIDIR.
Karakterler trajik ama roman kendini acındırmıyor.
Kadının hayatı çoğu zaman kendi hayatı değil; başkalarının beklentilerinin toplamı.
Karakterler hiç kahramanlaştırılmıyor.
Direkt hayatın içinden bırakılıyor önümüze.
Çocuklar insan mı? Yoksa yetişkinler gerçekten insan kalabiliyor mu?