Ne pis nazarınız kem gözünüz varmış be. Topumuz parçalandı. Çok sağolun da ama eksik olun yaw.

Fikirzede

@Fikirzedee
·
Ben terapiye gidiyorum: Sahada son ses müzikle dans edip badminton oynamaya yani. Sonra bi köşe bulup sigaraya.
·1 alıntı·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.