Bu kitabı okumaya başladığınızda başta biraz sıkıcı gelebilir ama sakın bırakmak gibi bir hataya düşmeyin çünkü bitirdiğinizde Balkabağı ve Tarçın sizin "comfort zone"unuz olacak.Karakterlerin arasındaki kusurlarla bezenmiş ilişki bize kusurların aslında o kadar da kötü olmadığını hatırlatıyor.Çünkü bence günümüzde ilişkilerde mükemmellik aranıyor ama kusurlarla da mükemmel olunabileceğini unutuyoruz.