N.
Futboldan bir bok anlamayan eski arkadaşım fener ağlama yazıp Galatasaray'ın şampiyonluğunu paylaşmış (iki hafta önce Beşiktaşliydi) dayanamıyorum dayanamıyorum
1000Kitap
·
3 +1'leme
·
4.435 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
al bendende o kadar
nazo
Gönderi Sahibi
@muhtemelhatalar_ iğrençler
Hepsi aynı bok değil mi amed sporu tebrik ettiler😕
nazo
Gönderi Sahibi
ripriprip he anladım
Fenerbahçe aşk takımıdır öyle herkes anlamaz 💙💛
nazo
Gönderi Sahibi
Aynen öylee💛💙
Olmamasına razıyım, olacak gibi olmasın yeter - Franz Kafka bence sende aynı şey yapsan, ruh sağlığın için iyi olur 😅
nazo
Gönderi Sahibi
Ruh halim çok iyi 🫪👍🏻
SHDKDJDKFJLDKFKFJDLJFD onlar şekle göre kalıplara bürünen slime beyinli insanlar boşver
Reklam
Ya işte anlamıyor zaten futboldan, çok da umursamamak lazım