·448 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2026 05:15 Ben yazarı Hikayeci kitabıyla tanıdım. O kitabını o kadar çok sevmiştim ki tamam dedim artık bu yazarın tüm kitaplarını okumalıyım. Ama her defasında büyük bir hüsrana uğruyorum.
Şimdiye kadar gereksiz uzatılmış dediğim tüm kitaplardan özür diliyorum. Bu kadar gereksiz uzatılmış bir kitap daha görmedim. Filler hakkında bu kadar bilgiye gerek var mıydı, biraz tadında bırakılamaz mıydı?
Okuyorum hiç bir belirti, bir es verilmeden bir bakıyorum farklı bir yerde ve zamandayız. Bu da okuma aralarında sık sık kafamı karıştırdı. Yani konu ve son farklıydı. Hiç sevemedim de diyemem ama ilk defa bir kitabı bu kadar merak ederken yarım bırakacaktım.