Özgürlüğü Seçenlere
9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2026 19. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2026 23:12
Öncelikle bu inceleme tüm seri için genel bir inceleme olacak.Ben serinin ilk kitabını okuduğumda sevmemiştim ve devamını almayı da düşünmüyordum.Ani bir kararla devam etme kararı aldım ve aldığım en iyi kararlardan biri. Her kitapta Damla kendini geliştirmiş ve bu bariz fark ediliyor.Bu yüzden seri gitgide güzelleşiyor ve sizi içine çekiyor.Ayrıca hiçbir şeyin arkası boş değil ve en ufak bilginin bile arkasının dolu olduğunu gördüm.Balık hafızalı biri olarak beynim yetmedi bazen ama çok hoşuma gitti. Karakterler hakkında konuşmak gerekirse ben açıkçası Eira’yı çok sevmediğim için ilk kitabı da sevememiştim.He şuan da favım değil orası ayrı ama kendisini 2. ve bu kitapta özellikle bu kitapta daha iyi anladım.Taşlar yerine oturdu yani.Ve bir sürü yeni karakterle tanışmamız da çok iyi oldu.Karakterler siyah-beyaz değildi de griydi(olması gereken)Benim fav karakterim asla inanamayacağım bir şekilde Bast oldu.Eira,Marlo ve Zaina üçlüsüne bayılıyorum zaten.Kai çok şapşikti.Zaina ve Maça arasındaki arkadaşlık çok iyiydi.Bazen onlara patladım çünkü aşırı zıtlardı.Maça ve Bast’ın sevgiyi hissetmelerine çok sevindim.Bazı ölümlere çok üzüldüm,bazılarına sevindim(evil) Karakterlerin arasındaki ilişki çok iyiydi. SPOİLER!!! Ama sonunda dörtlünün tekrar bir araya gelmesine o kadar mutlu oldum kiiiii… SPOİLER BİTTİ!!! Sonuç olarak bu seriyi comfort zone olarak tanımlayabiliriz.Sakin(Martesteki kavgaları saymazsak)ve yormayan ama yeri geldiğinde ağlatan ve güldüren bir seri oldu.Ve kitap hakkında en sevdiğim şey verdiği mesajlardı.Sevgiyi hissettiler,yaşamaya çalıştılar ve özgür olarak yolu tamamladılar.Biz de yorulmadan yürüdük.Sonuç olarak yol onlardan yana oldu.
Gümüş Yürek 3D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025307 okunma
·
141 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ay Bisey sorucam hiç bir kitapta smut varmiiii??🫶✨
Nur
Gönderi Sahibi
Hiçbirinde smut yok için rahat olsun🫶🏻
Nur ay tesekkulerrrr
Nur
Gönderi Sahibi
Azra rica ederim💓
Ben ikinci kitapta biraz sıkıldığım için finali okumayı biraz erteledim ama döneceğiiim, eline sağlııık incelemen çok güzel olmuşş🫶🏻
Nur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle dönmelisin Damla ilk iki kitaptaki durgunluğun acısını bu kitapta çıkartmış Teşekkürler okuduğun için🫶🏻💗
AYRICA NE DEMEK BAST FAVORİ KARAKTERİN?? SEN VE BAST'I AYNI CÜMLEDE KULLANAMAM BEN
Nur
Gönderi Sahibi
Artık kullanırsın😘
Nur 👎🏻👎🏻
spoiler uyarısı koymayı unutmuşsun cnm
Nur
Gönderi Sahibi
filepenyez ✯ uyarı konuldu