En en beğendiğim çocuk gelişimi temalı kitap olabilir kendisi. 5 yıl kadardır çocuk gelişimi ile ilgileniyorum. Şöyle yap böyle yap gibi üstten asla hissettirmiyor, kendimizi kötü hissettirmiyor kendi yaşadıklarından da örnek vermiş. Çok çok sevdim. Diğer kitaplarını da okuyacağım. Bir de dediğim gibi 5-6 yıldır ilgileniyorum çoğu bilgiyi araştırmayı okudum ama bana yine de bir şey öğretti bu kitap. Sadece babaanne ile ilgili olan kısımlarda çok travmatize oldum. Teşekkürler bu bilgiler için.