Sanal ortamdan tanışıp uzak mesafe ilişkisi yaşayan insanların birbirine olan güvenine hayranım.
1000Kitap
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
2.673 Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
harbiden birdaha sanaldaki kimseye güvenmicem abi hemen bulusmamız lazım
yiğit.
Gönderi Sahibi
@zehirliball Ya ya ne demezsin.
+1. Ayy noldu çok mu sevdiniz birbirinizi ? Aşık mı oldunuz? Bu adam benim hayatımın aşkı.. 🤢🤢🤮🤮 sanaldan ilişki yapmayı içim almıyor. Kafa dağıtmak icin takılmak oluyo o..
yiğit.
Gönderi Sahibi
Genelde ben de öyle düşünüyorum ama herkes diyemem tabii ki
direk bulustum ben artik surekli bulusuyoz 9 aydir hersey yolunda sanaldaki bazi insanlar guvenlidir(mal gibi ilk basta adresini almadim cok yakin oturuyomusuz 3. ayda fark ettik cisbfisbfidh)
Nedense bir anda depresyona girerler sonra intihar düşünceleri olur bir anda ben toksik biri oldum der giderler ne diyorum ya ben
cidden hala nasıl güveniyorlar anlamis değilim...
Reklam
üçü de mutluysa bize söz düşmez
yiğit.
Gönderi Sahibi
Sessizce beğeniyorum