Exi unutmak kolay siz bide sevgili bile olamadığınız flört etmeyi daha doğru düzgün beceremediğiniz hatta adam gibi konuşamadığınız ama olsak çok güzel olurduk be dediğiniz kişiyi unutun
··1 alıntı·
6,8bin Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Onu unutmak daha kolay
19.03
Gönderi Sahibi
Olsana abla nolursun
Harbi ha
19.03
Gönderi Sahibi
Bende yedim
Sevgilisi olmasına mı ağlayayım hiç konuşmamıza mı
19.03
Gönderi Sahibi
O kadar da platonik olma
Hfjdjfj düğünde bir çocuk görmüştüm. Yanında arkadaşımın abisi vardı arkadaşımın hesabından abisinin hesabını. Abisinin hesabından da çocuğun hesabını bulmuştum... NDJDJDJDJ ama yok arkidiş. Yazmadım. Jcjdjd ama hâlâ arada insanın aklına geliyor işte
19.03
Gönderi Sahibi
Yok ondan değil arkadaşım abimin hesabını sonra abinden arkadaşının sonra çocuğu falan mantıksız yazdım ama ilk böyle anlamıştım
Böyle bir şey yaşadım çocuk şimdi her yerde karşıma çıkıyor ve benden kaçıyor gülesim geliyor
19.03
Gönderi Sahibi
Aga be