Merhabalar
Nesimi Yetik’in Ben ve Gulyabani kitabı ile buradayım. Ben ve Gulyabani öykü kitabıdır. Sıradan hayatları akıcı bir dille aktarmış. Kitabı okurken yazarın kendi hayatından kesitlerde görüyoruz. Ankaradan bahsetmesi de ayrı güzel. Öğrencilik yıllarım Ankara’da geçtiği için azıcık maziye de götürmedi değil. Kitaba adını veren öyküde çok şey anlatıyordu. Çocukluk anılarından gelen hüzünlü bir hikaye. Gündelik yaşamın içindeki küçük ama çarpıcı ayrıntılar, ufak bir mahallede geçenler öğrenci evinde yaşanan dostluklar ve taşınma süreçleri, bakanlıktaki memurlardan kesitler tamda bizden bir okuma oldu. Kitapla kalın.