·224 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2026 00:00 Psikiyatri kitapları okumayı/dinlemeyi çok seviyorum. Beyhan Budak ile ilk kez bu kitapla tanıştım adını çok duyuyordum anca nasip oldu tanışmak. Anlatım tarzını çok sevmedim ama onun dışında çok güzel şeyler vardı. Güzel cümlelerle donanmış güzel bir kitaptı. Dinlemesi çok keyifliydi.