Aslında pek bir beklentim yoktu başlarken. Seveceğimi de düşünmemiştim. Kapağı falan çok kötü ama içi dolu dolu.
Çıtır çerezlik fantastik arıyorsanız, her şeyden biraz okumak istiyorsanız bire bir kendisi. Beni en çok şaşırtan ejderhalar oldu. Düşünsene birine benim ejderham diye biliyorsun. Çok havalı:))
Kadın karakteri sevdim. Aklı başında biri. Erkek de iyiydi. Arkadaşlıkları, fantastik yönü çok hoştu.
Zaman geçirmelik güzel romantasy