Bazen annemle babamın bu hayatı bizim gibi sadece bir kez yaşadığını unutuyorum onları yargılıyorum bazen çok kırıyorum. Çok güzel bir kitaptı bir gün içinde okudum,okurken annem ve babamla bir sahilde dolaşıp sohbet etmek istedim onların gençliklerini dinlemek isterdim. 23 yaşına girdim ve bir bebeğim oldu ama annemle babam bazen onların 6 yaşındaki yaramaz kızları olduğumu söylüyor hiç büyümemişim gibi eğer şansınız varsa bir sahilde okumanızı tavsiye ederim.