Çok olay odaklı bir kitap olmamasına rağmen atmosferi fazlaca çekiciydi. Bazen ne okuduğumu tam olarak anlayamadım ama uzaklaşmak da istemedim. Yazarın dili, çok düz görünmesine rağmen altında çok yoğun duygular barındırıyor bence. Kitap bazen anlamsızlaşacak gibi oluyor ama tam o noktada küçük bir cümle gelip insanın içine oturuyor. Herkesin seveceği bir kitap değil belki ama 'hissettiren' kitapları sevenler için akılda kalıcı. Bitince olaylar değil, bıraktığı hava insanın içine oturup yer ediniyor.