9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2026 14:13
Elizabeth'i çok sevdim. Hayattaki mücadeleleri, yalnızlığı, başına gelen tüm korkunç şeyler ve her şeye rağmen devam etmeyi seçmesi beni etkiledi. Özgüvenli,kendinden emin oluşu kimseyi umursamadan özgürce düşüncelerini söylemesi tüm kadınlarda görmek isteyeceğim şeylerdi. Akademi hayatında, iş hayatında ve kendi özel yaşamı da dahil kadın olmanın bir mücadele gerektirmesi beni çok üzüyor. Kitapta 50 lı yıllar başlayıp 60 lara gidiyoruz. Birçok yasağın, geri kafalılıpın ve bağnaz düşüncelerin maalesef günümüzde hala devam ettiğini biliyoruz. Yine de ben kadınlar olarak birçok yok kat ettiğimizi ve bunlarla savaşmaya devam edeceğimizi biliyorum. Elizabeth'in umutlu değilim inançlıyım dediği gibi inanıyorum ki kadınlar olarak haklarımızı söke söke alacağız. Eşit ve adil haklara sahip olduğumuz güzel günlere...
Bir Kimya MeselesiBonnie Garmus · Altın Kitaplar · 20233,989 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.