Tadında Aşk Var - yorum
7/10
·392 syf.··
2026 42. kitabı
Normalde romantik tür sevmem ama okuması keyifliydi diyebilirim. Yalnız karakterler bir Wattpad hikayesinden fırlamış gibi gerçek olamayacak kadar “fazla” iyiydi, yani zaman zaman sanki yazarın hayallerini okuyormuşum hissi verdi. Kitabın teması yemek olduğundan daha fazla yemek pişirme sahnesi beklemiştim fakat onun yerine ikilinin aşkına yoğunlaşmış yazar. Her şey “fazla” iyi gittiği için zaman zaman sıkıldığım oldu, klişeler vardı… ayrıca karakterler 28 ve 35 yaşında gibi değil de 17 yaşında gibi davranıyordu. Birbirlerine ergen gibi küsüp drama yaratıyorlardı. Ek olarak, yaptıkları çift aktivitelerinin yemek pişirmek ve sevişmekten öteye gitmesini dilerdim. Sonuçta yetişkin insanlar yani. Yemeklerini tatmak için bir ülke gezseydiler, iki yeni hobi edinseydiler. Neyse… Yine de benim aksime bu türü seviyorsanız muhtemelen beğenirsiniz.
Tadında Aşk VarTuğba Atıcı Coşar · Pukka Yayıları · 2024873 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.